| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Ilja

Indmeldt: 04. jun 2009 Indlæg: 16 Geografisk sted: Kbh, amager
|
Skrevet: Man mar 15, 2010 1:03 am Emne: Ilja: Vinterbilleder fra kgs. have KBH |
|
|
Det har jo været en fantastisk vinter i år med masser af fantastisk sne.
Så da jeg skulle ud med en veninde og lave et fotoshoot i sneen så jeg mit snit til at få taget et billede som jeg har tænkt et stykke tid over.
Slacklining i snelandskab i sommeroutfit.. sådan på en sæsonclash agtig måde.
Spottet er Kgs. Have i KBH.. hvor jeg tog mig den frihed at sætte slacklinen op på trods af det ikke er officielt tilladt. men tænkte det nok lige gik når nu jeg sådan set kun skulle stå og se "pæn" ud på den og ikke træne.
Resultatet kan I se her.
Sissela Johansson har stået bag kameraet, og jeg har selv lige hurtigt redigeret dem lidt, så de blev lidt mere varierede at se dem.
Hvis nogle ønsker at bruge dem til noget bedes I kontakte mig først !
Og huske referencer.
Mvh. Ilja
 _________________ Campions are made, not born.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ilja

|
Skrevet: Man mar 15, 2010 1:06 am Emne: |
|
|
Haha.. første gang jeg fik slacket siden i sommers..
Opdagede først nu at jeg kigger ned i stedet for ligeud. Stressede så meget over at det var så koldt at al lærdom bare røg ud.. xD _________________ Campions are made, not born.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SlackBro' Site Admin

Indmeldt: 07. sep 2006 Indlæg: 214 Geografisk sted: Der hvor det sker!
|
Skrevet: Tors mar 18, 2010 8:42 am Emne: |
|
|
| Ilja skrev: | Haha.. første gang jeg fik slacket siden i sommers..
Opdagede først nu at jeg kigger ned i stedet for ligeud. Stressede så meget over at det var så koldt at al lærdom bare røg ud.. xD |
Superfede Ilja! Godt gået. Kan sku godt forstå du var lidt stresset over temperaturen
Vi skal jo til Les2Alpes i påsken, så der bliver det også masser af sneslack - Men jeg satser på at det bliver i lidt mere tøj
ps. Billederne er superflotte. Kunne måske smække dem op på forsiden af slackline.dk, hvis du vil.
Vh.
Anders _________________ Don't waste your energy - Get slacking! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ilja

|
Skrevet: Tors mar 18, 2010 6:39 pm Emne: |
|
|
Mange tak.. =)
'vi' ved jeg ikke hvem er.. men lyder lækkert, er selv lige kommet hjem fra val. T her i uge 9, ville gerne tilbage.. men må blive næste sæson.
Og ja.. mere tøj kan absolut anbefales.
Du må godt lægge dem op på forsiden, og/eller et galleri hvis der bliver smækket referencer ved. Evt. kan jeg lige redigere det ind i bunden af billederne. _________________ Campions are made, not born.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bjarke
Indmeldt: 05. jun 2009 Indlæg: 5
|
Skrevet: Man mar 22, 2010 1:47 am Emne: |
|
|
det ser sgu fedt ud! frisk at smide tøjet i sneen midt i Kgs. Have for en fotosession. hvad med fotografen, hun var ikke frisk på lidt slack/fotosession..
kom til at tænke på, at jeg tror det ku være fedt med et sort/hvidt billede, hvor så kun slacklinen er i farver. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|